Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/pakarob/archiwalna.domdzieckabartoszyce.pl/public_html/templates/touch_of_soul/index.php on line 64

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/pakarob/archiwalna.domdzieckabartoszyce.pl/public_html/templates/touch_of_soul/index.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/pakarob/archiwalna.domdzieckabartoszyce.pl/public_html/templates/touch_of_soul/index.php on line 72

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/pakarob/archiwalna.domdzieckabartoszyce.pl/public_html/modules/mod_s5_imagefader/mod_s5_imagefader.php on line 149

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/pakarob/archiwalna.domdzieckabartoszyce.pl/public_html/modules/mod_s5_imagefader/mod_s5_imagefader.php on line 160
2013.09.27-29 Zawody SUMO w Warszawie

miniSUMOwawaDnia 27.09.2013r. siedmioosobową grupą pojechaliśmy na 3 dni do Warszawy na zaproszenie Pana Andrzeja Wojdy- współzałożyciela Polskiego Związku Sumo w Polsce. W piątek dzięki pomocy i zaangażowaniu Pani Agnieszki Zawada zwiedziliśmy Manufakturę cukierków, gdzie obserwowaliśmy wyrób słodyczy (produkcję karmelu, mieszanie kolorów, studzenie i cięcie na różne kształty). Mogliśmy też samodzielnie poeksperymentować z masą karmelową. Zostaliśmy również zaproszeni przez naszego sponsora Pana Moodiego Ali na obiad do KFC. W sobotę odbyły się zawody. Już po raz siódmy wzięliśmy w nich udział. Było to Grand Prix Mazowsza i Dzielnicy Wawer w Sumo. Tym razem znowu osiągnęliśmy sukcesy i udało nam się stanąć na podium. Ola Radziulewicz, Bartek Kwiatkowski III miejsce,
miniWAWAPrzemysław Konieczka miejsce II, a na najwyższym podium  zajmując  miejsce I stanęli: Ola Kwiatkowska, Bartosz Bykowski i Kamil Chorzępa. Agata Konieczka zajęła V miejsce. Otrzymaliśmy puchary, medale i dyplomy. Po zawodach, wieczorem zostaliśmy zaproszeni  do domu naszych przyjaciół Państwa Beaty i Arkadiusza Adamczyków, którzy hojnie nas ugościli. Było ognisko z kiełbaskami, grill, pyszne ciasta upieczone przez babcię, gry i zabawy. W niedzielę z inicjatywy naszych przyjaciół Pana Andrzeja Gumowskiego, Krzysztofa Zaczka i innych osób zorganizowano nam wycieczkę po Warszawie zabytkowym angielskim, piętrowym  autobusem. W trakcie zwiedzania odbył się poczęstunek w Mc Donaldzie oraz zwiedzanie muzeum motoryzacji z przewodnikiem. Na zakończenie wycieczki zostaliśmy zaproszeni do zaprzyjaźnionej ciastkarni w Brwinowie na słodkości i gorącą herbatę. Swoją wdzięczność za zaproszenie i gościnę okazaliśmy wręczając wszystkim naszym darczyńcom drobne upominki. Do Bartoszyc wróciliśmy zadowoleni, pełni wrażeń, dumni z osiągniętych wyników oraz pełni nadziei i wiary na przyszłość. Dziękujemy wszystkim osobom, które przyczyniły się do uatrakcyjnienia naszego pobytu w stolicy.(foto-galeria)

Kopiowanie, przenoszenie, powielanie, publikowanie lub rozpowszechnianie wszystkich fotografii w całości jak, i również w poszczególnych częściach bez pisemnej zgody Dyrektora Placówki Opiekuńczo- Wychowawcze nr 1 im. J. Korczaka w Bartoszycach - ZABRONIONE